marți, 24 august 2010

Claritate si Perseverenta

Exemplul meu personal poate sluji in primul rand Claritatii. Pe plan profesional am stiut exact ce vreau de la 16 ani si am insistat. Clar: psihologie. Si psihologie a fost. Apoi am ales sa lucrez in resurse umane. Si oferta a venit spre mine fara ca eu macar sa aplic undeva. Doar pentru ca stiam ce vreau si imi doream foarte mult si toti cunoscutii mei stiau ce stiu si cum sunt. Au functionat recomandarile sau legea atractiei (desprea legea atractiei voi povesti detaliat in alt articol).

Am intalnit profesionisti straluciti chiar din middle si top management care isi doreau sa fie in cu totul alt loc de munca, in cu totul alta pozitie ...nu stiau exact unde, insa era clar ca actualul loc de munca nu era ceea ce ii facea fericiti. Pe cei care mi-au cerut ajutorul i-am acompaniat in destelenirea si designul propriului drum profesional. Dupa aceea a fost necesar doar sa persevereze in construirea autostrazii profesionale.

Ti-e iti este clar ce vrei?
Esti sigur/a ca ceea ce vrei sa faci te fericeste?
Esti dispus/a sa construiesti pas cu pas?
Afla ce vrei cu adevarat si inarmeaza-te cu rabdare in construirea carierei tale.

Cu drag,
Ionelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu