sâmbătă, 21 august 2010

Cand ma fac mare eu voi fi ....

Imi amintesc cu bucurie entuziasmul pe care il aveam atunci cand eram copila si raspundeam la intrebarea unui adult:
Ce vrei tu sa te faci cand vei fi mare ?
Chiar daca raspunsul a variat in timp, entuziasmul era acelasi.
In prezent ma ocup de cu totul altceva decat imi imaginasem in copilarie, inspirata fiind de eroii mei favoriti. Iar entuziasmul este urias.
Mi-am dat seama de un lucru. Indiferent cu ce te ocupi important este sa iti pastrezi entuziasmul si sa faci ceea ce faci cu pasiune. Usor de zis. Poate fi si usor de facut ...depinde cat de optimist /a esti. Ca sa vin in ajutorul tau, iti propun un exercitiu de 5 minute.
Ia o foaie de hartie si noteaza raspunsurile la urmatoarele intrebari:
Care este activitatea care te umple de energie ?
Unde o poti practica ?
Cine te poate plati pentru aceasta activitate ?
Cand vrei sa incepi sa faci ceea ce te pasioneaza ?
Ai abilitatile si cunostintele necesare sa realizezi aceasta activitatate cat mai bine posibil? Cum te poti perfectiona?
Care este primul pas pe care il vei face pentru implinirea acestui obiectiv ?

Cu drag,
Ionelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu